Politica de retur
Politica de retur
Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fară a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
Vânzătorul vă rambursa contravaloarea produsului în maxim 29 (douăzeci și nouă) zile calendaristice de la data informării bicolor.ro de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului, într-un cont bancar.
Pentru a beneficia de returul produselor conform Ordonanței de Urgența 34/2014, cumpărătorul contacteaza Bicolor.ro la contact@bicolor.ro cu copie de pe factură și chitanță pentru a putea identifica cumpărarea, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Cererile trimise după această perioadă nu sunt luate în considerare. De asemenea produsul trebuie să intre în posesia noastră cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data recepționarii lui.
Returul produselor se poate face doar prin intermediul firmelor de curierat (nu postă), dar nu înainte de a completa formularul de retur și a primi acceptul din partea noastră.
În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar daca produsele sunt sigilate.
Vă rugăm ca în momentul expedierii către Bicolor.ro, coletul să conțină următoarele documente/date:
1. Copie factură;
2. Copie chitanță sau copie ordin de plată;
3. Certificatul de garanție în original.
Sigilați și securizați produsul/produsele într-o cutie de carton astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Pentru restituirea banilor, indicați contul IBAN în RON (24 de caractere) în care doriți să efectuam restituirea sumei prin e-mail către contact@bicolor.ro . Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.
Pentru mai multe informații contactați departamentul relații cu clienții prin telefon: +4 (0734) 43 43 73 (număr cu tarif normal) sau e-mail contact@bicolor.ro .
De reținut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce vă fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Vă rugam verificați integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primiți de la curierat în prezența curierului și cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă coletele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu vă fi luată în considerare.